USLOVI I NAČIN PLAĆANJA:
Plaćanje je u dinarskoj protivvrednosti na dan uplate po srednjem kursu NBS:
1) Uplata u celosti (100%) prilikom rezervacije:
- gotovinski, na račun agencije, platnim karticama: Visa, Master, Maestro, Dina i American Express (osim za kreditne kartice za koje agencija odredjuje broj rata na osnovu ugovora sa bankom)

2a) Uplata akontacije (40%) prilikom rezervacije, ostatak 15 dana pre puta:
- gotovinski, na račun agencije, platnim karticama: Visa, Master, Maestro, Dina i American Express (osim za kreditne kartice za koje agencija odredjuje broj rata na osnovu ugovora sa bankom)

2b) Uplata akontacije (40%) prilikom rezervacije:
- gotovinski, na račun agencije, platnim karticama: Visa, Master, Maestro, Dina i American Express (osim za kreditne kartice za koje agencija odredjuje broj rata na osnovu ugovora sa bankom)
ostatak:
- čekovima na rate (zaključno sa 15.12.2021.), administrativnom zabranom na platu (zaključno sa 15.12.2021.), kreditnim karticama (za koje agencija odredjuje maksimalni broj rata na osnovu ugovora sa bankom-Banca Intesa (do 9 rata bez kamate, namenske kartice Visa, Master i American Express) i OTP banka (do 12 rata bez kamate, namenska kartica Masterata)

Moguće je plaćanje aranžmana ONLINE, bez dolaska u agenciju. Nakon dostavljenog ugovora o putovanju elektronskom poštom, putniku se dostavlja na isti email, link preko kojeg se karticom vrši plaćanje na Sabrin račun u UniCredit Bank. Više informacija kod naših prodavaca.

U CENU JE URAČUNATO:
- smeštaj u hotelu na bazi odabrane usluge, za odabrani broj noćenja
- troškovi organizacije programa i usluga partnera u Grčkoj

U CENU NIJE URAČUNATO:

- boravišna taksa (plaća se na licu mesta): 0,5 eur dnevno po smeštajnoj jedinici u hotelima 1* i 2*, 1.5 eur dnevno po smeštajnoj jedinici u hotelima 3*, 3 eur dnevno po smeštajnoj jedinici u hotelima 4*, 4 eur dnevno po smeštajnoj jedinici u hotelima 5*
- zdravstveno putno osiguranje – po važećoj tarifi osiguravajuće kuće. Polisa zdravstvenog putnog osiguranja je neophodna u zavisnosti od propisa zemalja krajnje destinacije i zemalja u tranzitu. Za informacije o cenama i uslovima pogledajte ovde.
- osiguranje od otkaza aranžmana – po važećoj tarifi osiguravajuće kuće. Detaljne informacije su dostupne u agenciji.
- fakultativni izleti - iz ponude i po cenovniku lokalnog partnera
- ostali individualni i nepomenuti troškovi
- prevoz (sopstveni)

NAPOMENA ZA PUTNE ISPRAVE I VIZNI REŽIM:

- Svaki putnik je u obavezi da poseduje važeću putnu ispravu (kopija stranice sa ličnim podacima se dostavlja agenciji) koja mora važiti još 6 meseci od datuma povratka sa putovanja. Agencija Sabra ne snosi
odgovornost za neispravnu putnu dokumentaciju.
- Organizator putovanja nije ovlašćen i ne ceni valjanost putnih i drugih isprava. Strani državljani su u obavezi da se sami informišu o viznom režimu zemalja u koje putuju ili kroz koje prolaze.
- Preporučuje se putnicima,  da se o uslovima ulaska u zemlje EU (potrebna novčana sredstva za boravak, zdravstveno osiguranje, potvrde o smeštaju ...) informišu na sajtu Delegacije EU u Srbiji www.europa.rs ili u ambasadi ili konzulatu zemlje u koju putuju ili kroz koje prolaze. Agencija ne snosi odgovornost u slučaju da pogranične vlasti onemoguće putniku ulaz na teritoriju EU ili zemlje u koju putuju.

VAŽNE
NAPOMENE:
- Navedeni popusti za treću, četvrtu... osobu i decu važe samo u pratnji dve odrasle (plative) osobe (osim ako drugačije nije navedeno u cenovniku).
- Rezervacije hotela se vrše po uplaćenoj akontaciji 40%. Konačna potvrda se dobija do 48 sati po uplati. Ukoliko rezervacija ne bude potvrđena od strane hotela, celokupan iznos akontacije se vraća. Troškovi promene već potvdjenih rezevacija su 10 eur po rezervaciji.
- Troškovi otkaza aranžmana se naplaćuju 10 eur po osobi (za odrasle) ili po hotelskim pravilima otkaza. Detaljne informacije su dostupne u agenciji.
- Maloletna lica, ukoliko putuju bez roditelja, moraju imati saglasnost oba roditelja.
- Putnici se sami javljaju na recepciju i smeštaju u hotel, uz vaučer agencije (osim u slučaju nemogućnosti da pronadju ugovoreni hotel, kada treba da kontaktiraju predstavnika telefonom).
- Broj telefona predstavnika  će biti dostupan putnicima u momentu izdavanja vaučera, a najkasnije 5 dana pre ugovorenog putovanja. Ukoliko putnik preuzme vaučer na kojem ne piše broj telefona predstavnika, dužan je pozvati agenciju najkasnije 5 dana pre ugovorenog putovanja.
- Oznaka kategorije hotela u programu putovanja je zvanično utvrđena, i važeća na dan zaključenja ugovora između organizatora putovanja i ino partnera, te eventualne naknadne promene koje organizatoru putovanja nisu poznate ne mogu biti relevantne. Moguće je da do momenta realizacije turističkog putovanja, u pojedinim slučajevima, dođe do promene kategorije smeštajnog objekta, smanjenja dodatnih sadržaja i promene radnog vremena, promene načina usluživanja obroka, kao i kvaliteta i kvantiteta hrane, havarija i smanjenja/proširenja objekta.
- Organizator putovanja ne garantuje spratnost, pogled, broj apartmana ili sobe, sediste u autobusu ili avionu, ukoliko to nije predvidjeno cenovnikom kao mogućnost doplate.
- U uslovima niske sezone, a nekada i u sezoni, moguće je da neki sadržaji smeštajnog objekta, ugostiteljski i trgovinski objekti u mestu opredeljenja nisu u funkciji, za šta Organizator putovanja ne može biti odgovoran.
- Organizator nema informacije o vremenskim prilikama, građevinskoj sezoni, radnom vremenu ugostiteljskih objekata i prodavnica, u i oko smeštajnog objekta, te s toga ne preuzima odgovornost usled eventualne buke u smeštajnim objektima i jedinicama. Organizator, predstavnik ili lokalni partner ne mogu uticati na buku u susednim smeštajnim objektima i jedinicama.
- Fotografije iz kataloga ili sa internet prezentacije unutrašnjih sadržaja smeštajnih objekata i jedinica, ne garantuju da u međuvremenu nije došlo do promena sadržaja i izgleda, kao ni da će putnik dobiti baš smeštajnu jedinicu izgleda, položaja, opremljenosti i veličine kao na fotografiji.
- Cena je garantovana samo za uplatu kompletnog iznosa (osim u slučaju promene cena trajekta ili aerodromskih i YQ taksi). U suprotnom, garantovan je samo iznos akontacije. U slučaju promena na monetarnom tržištu ili tržištu roba i usluga ili nedovoljnog broja prijavljenih putnika organizator putovanja zadržava pravo korekcije cena, izmene programa putovanja ili otkaza putovanja.
- Obaveštenja o realizaciji aranžmana, važećim protokolima usled pandemije COVID-19, možete pogledati ovde.


Program putovanja čine cenovnik, katalog/internet prezentacija www.sabra.rs i Opšti uslovi putovanja organizatora putovanja.
Organizator putovanja: SABRA COMPANY, Beograd